Przejdź do głównej zawartości

Sucha skóra po kąpieli

Wielu moich znajomych twierdzi, że woda w ich domach nie jest odpowiedniej jakości. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że moja woda była twarda. Baterie obrastały kamieniem, a z czajnika wylatywał osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Nie wiedziałem jednak, że jakość wody może odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry oraz włosów.

Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt. Okazało się, że w województwie opolskim woda ma wysoką zawartość wapnia i magnezu (jest twarda)!

Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Założenie zmiękczacza nie było łatwe. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Teraz pije nie tylko smaczniejsze napoje (kawa, herbata), ale także czuje, że moja skóra jest w lepszej kondycji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Opis produktów filtrujących

Zagadnienie uzdatniania wody jest dość skomplikowane. Generalnie opis procesu filtracyjnego powinno się zacząć od nakreślenia wzorów chemicznych i towarzyszącym im przemian. Mimo wszystko chcę to pominąć. Chciałbym opisać dość prostym językiem jak działają filtry do wody . Na rynku dostępne są różnego rodzaju produkty uzdatniające.